Friday, September 28, 2012

יאיר צברי. חיי כלב ?

יאיר צברי . חיי כלב?

מאת יעקב אייזנברג
יאיר צברי הוא דמות מיוחדת במינה.
צריך להכיר את הבנאדם כדי להאמין.
כה צעיר ומאחוריו כבר הסטוריה מרתקת ועשירה, היכולה להספיק בקלות ל 2-3 אנשים ממוצעים.
היום כשרואים אותו קופץ לאילת, חוזר מחו"ל או חולף במכונית כסופה וחדישה קשה להאמין כי נקודת הזינוק של יאיר צברי היתה כה רחוקה.


כמי שנולד למשפחה מרובת ילדים, בשנות החמישים לא נרה העתיד ורוד במיוחד עבור יאיר צברי
אבל הבחור הנמרץ הזה מוכיח בעברית את הפתגם האמריקאי the sky is the limit.
היום יאיר הוא המנכ"ל והבעלים של "חיי כלב", עסק משגשג ומיוחד במינו.
העסק ממוקם באבן גבירול 188, מוכר לאלפים רבים בכל הארץ, בתחום העיסוק בחיות בית ובמוצרים מתאימים.
המקום מתמחה בענף ציפורי הנוי, כיום הוא מהווה את הכתובת מספר אחת בישראל בתחום עשיר ומרתק זה.





הלכנו לפגוש מקרוב את יאיר צברי ולשוחח עמו מעט.
פגשנו גבר צעיר ונאה למראה אדיב מאד וחייכני לבוש באופנה האחרונה.
ש. יאיר, איך זה להיות צעיר עשיר ומצליח?
ת. כמו שאמר סילבסטר סטלון לאחרונה, זה נהדר, כל אחד חייב לנסות את זה.
ש. וברצינות, אתה מרוצה היום?
ת. מאד אני גאה בחברה שהקמתי ובעסק הפורח אותו אני מנהל, דוקא בגלל נקודת ההתחלה הלא נוחה שלי, היה הדבר אתגר גדול עבורי, ההצלחה מוכיחה שהכל אפשרי, צריך רק לרצות מספיק.
ש. ספר קצת על עצמך מחוץ לעבודה.... ממה אתה נהנה?, כיצד אתה מבלה?, מתי אתה מרגיש בנוח?,  תחביבים...
ת. אני נהנה מהעבודה, אני נהנה מהחיים, אני מרגיש בנוח בחברת כל אדם, בגדול אני מאמין באישיות ולא בגודל.
אני אוהב קולנוע, מכור לסרטים. וידאו הוא המצאה אדירה לדעתי, אבל מצד שני אני טיפוס פעיל וספורטיבי. התחביב המועדף עלי הוא גלישה על גלים, אבל לצערי ניהול העסק גוזל ממני זמן רב ואינני מתפנה לתחביבים.
ש. אתה שונא משהו? … מישהו?
ת. אני שונא דברים לא גמורים ועניינים שאינם סגורים היטב. אני מעדיף אנשים שחושבים כמוני בעניין זה.
ש. יש לך ודאי תכניות לעתיד...
ת. אני שואף להקים משהו מיוחד וגדול, אתר ענקי לציפורים אשר יהוה מוקד משיכה לאומי. זה יהיה אתר מיוחד במינו לבילוי והנאה.

פגשנו גם אחדים מידידיו של יאיר צברי וכאלו יש רבים.
הבחור אהוב מאד על כל מיודעיו וגם מוערך מאד.
חבריו מתארים אותו כטיפוס כריזמטי ביותר ועם זאת כחבר מסור המוכן תמיד לחלץ לעזרה.
בן אדם אמין מאד, אמיץ, כזה שהמושג בלתי אפשרי, זר לו.
איש משפחה מסור כשם שהוא איש חברה תוסס ופעיל.
מה עוד אפשר לומר? מודל לחיים יפים, בהחלט לא חיי כלב.



No comments:

Post a Comment